Blog

تعویض ال سی دی گوشی حضوری باید مسئله ی هر کاربر باشد

توسط مقالهدر ۴۰ بهمن ۱۴۰۱

تعویض ال سی دی گوشی در حضور مشتری

چرا تعویض ال سی دی گوشی باید به صورت حضوری انجام شود؟ اگر نیاز به تعویض ال سی دی گوشی دارید فارغ از اینکه مدل گوشی شما چیست و چه برندی است انجام حضوری مهم است .
حال تاکید میکنیم که  فرایند تعویض ال سی دی موبایل بخصوص تعویض ال سی دی سامسونگ را حتما در حضور خودتان انجام دهید چون قیمت ال سی دی سامسونگ بخاطر کیفیت ان ها نسبت به خرید ال سی دی گوشی های دیگر و قیمت ال سی دی گوشی همه برند های دیگر است .ارزشمند بودن قطعات گوشی و جا به جا نشدن قطعات روکاری ابتدایی ترین مسئله برای باز شدن گوشی است.

اما چرا تعویض ال سی دی گوشی را باید در حضور خودمان و در کارگاه ها با دستگاه صنعتی انجام دهیم؟

در ادامه با ما همره باشید :

 

تعویض ال سی دی گوشی

تعویض ال سی دی گوشی

  • اطمینان از عدم جابه جاشدن قطعات گوشی در فرایند تعویض ال سی دی گوشی

قبل از هرچیز باید بگوییم که قطعات روکاری گوشی شما به علت اینکه فابریک هستند و به اصطلاح تعمیرکاران موبایل از نوع قطعات روکاری یا قطعات کمپانی محسوب میشوند ، از قیمت بالایی برخوردارند .

و اگر این قطعات با نمونه های بازاری جابه جا شوند بالطبع از قیمت ال سی دی گوشی کسر شده است بدون انکه از ان مطلع باشید !

به همین دلیل اکیدا توصیه داریم در حین خرید ال سی دی گوشی و تعویض ال سی دی موبایل بخصوص تعویض ال سی دی سامسونگ و حتی تعویض ال سی دی گوشی در برند های دیگر هم حضور داشته باشید . و حتما کار را در کارگاه تخصصی در رویت خودتان انجام دهید تا از انجام تعویض ال سی دی گوشی خود با دستگاه های تعمیر و تعویض موبایل مطمئن شوید. مجددا تاکید داریم دستگاه های تخصصی مربوط به تعمیر و تعویض ال سی دی گوشی که مشخصا فقط برای ال سی دی گوشی کاربرد دارند.

دستگاه هایی که با وزن و اندازه بزرگ فقط در کارگاه های تخصصی تعویض و تعمیر ال سی دی میتوانید مشاهده کنید. نه در فروشگاه ها و تعمیرگاه های گوشی…

  • وجود رده کیفیت های متنوع در ال سی دی گوشی و خرید ال سی دی گوشی که موجب تفاوت قیمت انها است

در وهله ی بعدی باید بگوییم که قطعه ی تاچ ال سی دی گوشی رده کیفیت های متنوعی دارد و این رده کیفیت در قیمت ال سی دی سامسونگ بسیار فاحش است و بهتر است در حین فرایند تعمیر حضور داشته باشید تا مطمئن شوید که نمایشگری که جایگزین ال سی دی شکسته ی شما میشود همان کیفیتی است که درخواست کرده بودید .

گفتنی است که بالاترین رده کیفیت در برند سامسونگ ، ال سی دی شرکتی سرویس پک ، است که در مقاله ی انواع ال سی دی گوشی به تفاوت ان با سایر کیفیت ها اشاره کرده ایم  جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید آن را مطالعه کنید .

نکته: ال سی دی های سرویس پک سامسونگ را فقط بصورت پلمپ در حضور خودتان باز کنید و ببندید و از ال سی دی هایی که قبلا پلمپ انها باز شده اجتناب کنید. زیرا چینی ها در ساخت این سرویس پک های مثل همیشه بدون نقص عمل کرده اند و کیفیت بالای چینی با ویتنام مثل سابق قابل تشخیص نیست. این هم دلیلی دیگر در انجام تعویض ال سی دی گوشی و خرید ال سی دی گوشی بصورت حضوری و رویت ان ها است.

 

  • داشتن اطلاعات شخصی

مورد بعدی وجود دنیایی از اطلاعات شخصی ما در اسمارت فون هایمان است . تعداد زیادی از ویدیو و عکس ها، شماره تماس ها و حتی اطلاعات مهم دیگری امروزه در اسمارت فون های ماست و قطعا میل به دادن پسورد گوشی به تعمیرکار در شما بسیار کم است و در اینجا با توجه به مشکلات تعمیر و تست بعد از خرید ال سی دی گوشی و بعد از انجام فرایند تعویض ال سی دی نیاز هست که شما حضور داشته باشید تا خودتان الگو یا همان پسوورد گوشی خود را وارد کنید تا تست ال سی دی گوشی انجام شود.

به همین دلیل مجددا تاکید داریم که خرید ال سی دی گوشی و تعویض ال سی دی گوشی بصورت حضوری باشد تا خیال شما کاربر از هر جهت آسوده باشد .

 

  • زمان پارامتر مهم همه ی ما !

اگر نیاز به تعویض ال سی دی گوشی دارید و یا برای تعمیر ال سی دی گوشی به مرکز خدمات و تعمیرات موبایل مراجعه کرده اید و تکنسین عنوان کرد که برای انجام این تعمیر چند ساعت و بعضا چند روز زمان لازم است قطعا شما متوجه محدودیت خواهید شد . ولی این فرایند در اکسیژن تیم در حضور خودتان از ۴۵ دقیقه تا ۱ساعت و نیم با حضور شما انجام میشود .

در واقع در حال حاضر بسیاری از مشاغل  به صورت انلاین فعالیت دارند و نیاز مبرم به گوشی خود دارند و حتی برای چند ساعت نداشتن گوشی هم برایشان زیاد است و اگر این زمان به یک روز برسد که به نظرشان یک ضرر اقتصادی برای شغلشان است .

به همین دلیل لازم میداننم که کار تعویض ال سی دی موبایل در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن انجام شود .

 

  • حذف واسطه ها

 

یکی از دلایلی که پیشنهاد میکنیم کار را در حضورخودتان انجام دهید حذف کردن واسطه هاست .

تصور کنید گوشی خود را برای تعمیر نزد یک فروشگاه برده اید و یک قطعه چندین دست بچرخد تا برسد به دست آن فرد . در این میان هریک از این دست ها ، یک حاشیه ی سود را به قیمت اضافه میکنند

با یک حساب سرانگشتی میتوان متوجه شود که در این حالت شما یک قطعه با قیمت n  تومان را احتمالا ۵ برابر باید هزینه پرداخت کنید

راه چاره چیست ؟

انجام تعویض ال سی دی گوشی یا حتی انجام هر تعمیری مانند تعویض گلس گوشی و .. در حضور خودتان .

در این حالت مطمین میشوید که تعمیر در همان محل انجام میشود و میتوانید بعدها در صورت بروز مشکل به همان شخص و فروشگاه مراجعه کنید .

اما اگر چندین دست واسطه وجود داشته باشد شما نمیدانید واقعا در صورت بروز مشکل به چه کسی مراجعه کنید که متخصص باشد .

همچنین طبعا در این حالت پارامتر زمان که به آن اشاره کردیم هم بیشتر خواهد بود .

 

 

  • عدم اسیب به قطعات گوشی

برای تعویض ال سی دی گوشی باید اسمارت فون شما کاملا باز شود و در مورد برند سامسونگ در مدل های جدید باید قطعات روکاری شما هم کاملا جدا شود و درون فریم جدید قرار داده شود برای این کار دقت ، مهارت و تجربه بالای تکنسین لازم است و باز هم نیاز به دستگاه های بزرگ و سنگین تعمیر و تعویض ال سی دی است که به معرفی این دستگاه ها نیز میپردازیم .

 

 

در پایان به علت تمام موارد فوق الذکرکه عنوان شد تاکید ما بر انجام کار به صورت حضوری و در مراکز معتبری است که صرفا فقط کار تعمیرات ال سی دی موبایل را انجام میدهند.

 

 

اکسیژن تیم

اگر نیاز به تعویض ال سی دی گوشی  دارید کافی است با مراجعه به مرکز اکسیژن تیم در زمان تعیین شده دقیقه نسبت به تعویض آن اقدام کنید.

همچنین اگر ساکن شهری غیر از تهران هستید با ارسال بسته با پست و تیپاکس میتوانید ظرف کمتر از ۲ روز مجددا گوشی خود را صحیح و سالم تحویل بگیرید .

گفتنی است که مرکز اکسیژن تیم به صورت یکسره از ۱۰ صبح لغایت ۹ شب اماده خدمات رسانی به شما عزیزان است و باتوجه به این مطلب که همه ی ما شاغل هستیم و ممکن است امکان مراجعه در روز های غیر کاری را نداشته باشیم ، شما میتوانید با هماهنگی قبلی برای تعمیر در روزهای تعطیل نیز مراجعه کنید و در حضور خود شما فرایند تعمیر و تعویض ال سی دی موبایل انجام میشود

 

ارتباط با ما

 

شما جهت تعمیرات تعمیر و تعویض ال سی دی موبایل میتوانید بصورت حضوری به دفتر مرکزی تعمیرات مراجعه کنید .

و با خط مستقیم مدیریت مهندس مهرداد سیلسپور ۰۹۱۲۶۲۶۲۸۵۲ تماس بگیرید و با وقت قبلی به دفتر تعمیرات مراجعه کنید.

 

 

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید