Blog

تعویض شیشه ال سی دی گوشی بجای خرید ال سی دی

توسط مقالهدر ۵۳ مرداد ۱۴۰۰

تعویض شیشه ال سی دی گوشی غیرممکن نیست ، گرون هم نیست !

یکی از محتمل ترین اتفاق ها برای همه افتادن گوشی از دست روی زمین و نیاز به تعویض شیشه یا گلس ال سی دی گوشی است. اما عموم مردم تصور میکنند اگر شیشه گوشی بشکند، امکان تعمیر آن وجود ندارد و حتی گوشی خود را با رقمی کمر از ارزش واقعی آن میفروشند.

اما باید بدانید که اگر همان دستگاه را با تعویض شیشه ال سی دی موبایل ظاهری نو و تازه ببخشید گوشی شما را با بالاترین قیمت بازار خریداری میکنند.

اما دقیقا در تعویض شیشه گوشی چه اتفاقی میفتد؟

تعویض شیشه ال سی دی گوشی به چه شکل انجام می شود ؟

تعویض شیشه lcd گوشی در واقع فرآیندی ست که طی آن شیشه شکسته ال سی دی با دستگاه جدا شده و شیشه ی جدید روی دستگاه شما طی عملیاتی نصب میشود.

شاید برخی تصور کنند تعویض کامل ال سی دی انتخاب مناسب ترو بی دردسرتری ست اما در قدم اول باید توجه کرد که در تعویض شیشه lcd، ال سی دی گوشی همان ال سی دی اصلی باقی میماند این بزرگترین مزیت ست که ال سی دی فابریک تلفن هوشمند شما تعویض نمیشود و کیفیت ، همان کیفیت فابریک باقی میماند.

تعویض شیشه ال سی دی موبایل

در قدم بعدی بخش مالی قضیه ست ، هزینه تعویض شیشه ال سی دی موبایل عموما یک سوم یا حتی کمتر از قیمت خرید تاچ ال سی دی است، که باعث میشود انتخابی بسیار اقتصادی تر و به صرفه تر از خرید باشد.

اما اگه شما هم برای تعویض شیشه ال سی دی موبایل به مراکز تعمیرات موبایل مراجعه کرده باشید شاید عبارت یک درصد ریسک برای شماهم آشنا باشد !

تعویض شیشه گوشی سامسونگ s8 با ریسک یک درصد

اجازه دهید با مثال تعویض شیشه گوشی سامسونگ s8 پیش برویم، فرض کنید گوشی شما به  زمین اصابت کرده ست و دچار آسیب شده است. در قدم اول باید صفحه گوشی خود را بررسی کنید وجود خط سفید و سبز و صورتی، لکه ی سیاه، قاطی شدن رنگ ها  به معنی سوختن ال سی دی است.

خرابی شیشه ال سی دی گوشی

در این حالت نیاز به تعویض کل ال سی دی است . در مورد گوشی های edgeو آیفون و ال سی دی های tft اگر عملکرد تاچ شما نیز دچار اختلال شده باشد غالبا نیاز به تعویض تاچ ال سی دی ست اما در گوشی معمولی سامسونگ با تعویض فلت حتی این مشکل نیز قابل رفع است.

اما اگر دراثر ضربه فقط گوریلا گلس شما شکست و هیچ یک از نشانه های بالا را ندیدید میتوانید با تعمیر lcd سامسونگ s8 گوشی خود را به حالت اول برگردانید.

در گوشی های مختلف روند تعویض شیشه ال سی دی موبایل متفاوت است . مدل باز شدن گوشی های مختلف ، طریقه جدا کردن شیشه شکسته از ال سی دی ، جدا کردن ال سی دی از فریم و … در هرمدل گوشی مختص به خودش است.

اما اگر به دنبال آموزش تعویض شیشه ی گوشی هستید ، به خواندن ادامه دهید !

آموزش تعویض شیشه گوشی سامسونگ

تعویض گلس s8 plus

شاید به جرات بتوان گفت بیش از ۵۰% مردم کشور ایران کاربر گوشی های سامسونگ هستند. شاید به همین دلیل باشد که اکثر کسانیکه قصد وارد شدن به این حرفه را دارند آموزش تعویض گلس گوشی سامسونگ برایشان از جذابیت بالاتری برخوردار است.

کمپانی سامسونگ با توجه به تعدد بالای مدل هایش در رده قیمتی متنوع جزو اولین انتخاب های غالب کاربران ست به همین دلیل در حیطه تعمیرات نیز گذراندن دوره برای مدل های این برند منطقی تر به نظر میرسد.

اما باید بدانید که در مورد تعویض گلس (شیشه) گوشی شما با یادگیری الگوریتم کلی میتوانید هرمدل گوشی را تعمیر کنید . شاید در مورد برخی جزییات تعمیر گوشی های مختلف متفاوت باشد اما در کلیت ماجرا روند یکسانی را دارند.اگه شما هم قصد دارید که آموزش تعویض شیشه گوشی را یاد بگیرید باید بدانید که تعمیر شیشه موبایل به دو بخش تقسیم میشود.

مورد اول:

مورد اول گوشی های فلت یا تخت که دارای یک الگوریتم در تعویض گلس lcd هستند و روند مشابهی دارند .

مورد دوم:

و دسته ی دوم گوشی های EDGE

و یا خمیده هستند که اس ۸ و سایر گوشی های مشابه را شامل میشود که در تعویض شیشه گوشی های اینچنینی برای کاهش ریسک  باید از دستگاه فریزر استفاده کرد. و شما طی دو دوره ی آموزشی میتوانید به مهارت کافی برای تعمیر lcd تمام گوشی های بازار برسید.

جهت آشنایی بیشتر با ما تماس بگیرید

4 دیدگاه
  1. علت خرابی ال سی دی موبایل | چطور از ال سی دی موبایل مراقبت کنیم ؟ | اکسیژن تیم ۵۵ دی ۱۴۰۰ در ۲۲:۵۵ بعد از ظهر پاسخ

    […] مشاهده قیمت تعمیر ال سی دی موبایل در اکسیژن تیم […]

  2. تعویض درب پشت گوشی و تعویض گلس پشت گوشی همراه تعویض گلس پشت گوشی | اکسیژن تیم ۵۲ تیر ۱۴۰۱ در ۱۶:۵۲ بعد از ظهر پاسخ

    […] پذیرترین بخش گوشی ، بدنه ! پیشتر در مورد تعویض گلس شکسته ی ال سی دی گوشی صحبت کردیم و گفتیم که نمایشگر موبایل از اسیب […]

  3. فناوری corning gorilla glass چیست و چگونه کار میکند ؟ | اکسیژن تیم ۱۴ تیر ۱۴۰۱ در ۲۳:۱۴ بعد از ظهر پاسخ

    […] از این شیشه استفاده شد. به گفته شرکت سازنده، این شیشه ال سی دی گوشی با امواج فرکانس رادیویی سازگار است و به دلیل وضوح نوری […]

  4. عالی واقعا من هم با این توضیحاتی که دادن مهندس واقعا فکر میکنم تیم خیلی خوبی هستن و من با بررسی کردن مطالب جهت تعویض شیشه گوشیم حتما در اسرع وقت مراجعه میکنم و مطمئنم که هم از نظر کیفیت و هم از نظر قیمت خیلی منصفانه هستش واقعا …با تشکر…

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید