Blog

تعمیر گوشی آب خورده در مرکز تعمیر ال سی دی موبایل

توسط مقالهدر ۰۵ مرداد ۱۴۰۰

تعمیر گوشی آب خورده :

آب خوردن گوشی امری شایع و طبیعی ! برای همه ی ما حداقل یکبار اتفاق افتاده به تلفن هراهمون آب بخوره. یا شاید حتی بدتر ممکنه گوشیتون تو اب افتاده باشه یا به خیال ضدآب بودن، تلفن همراهتون را داخل استخر برده باشید و بعد با خاموشی تصویر روبرو شده باشید. در ادامه با مقاله تعمیر موبایل اب خورده همراه باشید:

البته اگه تصور میکنید این مشکل فقط در مورد برخورد آب با اسمارت فون رخ میدهد ، باید بگوییم که در اشتباهید! با توجه به شیوع ویروس کرونا ابزار ضدعفونی ما شده الکل.
با تصور اینکه الکل زود میپره روی گوشی مون اسپری میکنیم، اگه شما هم اینکارمیکنید امیدوارم هنوز ال سی دی گوشیتون سالم باشه!

تعمیر گوشی آب خورده سامسونگ

تعمیر گوشی آب خورده

غیر از تینر هرچی بزنید گوشی آب خورده !

در حقیقت هر نوع مایع غیر از تینر های مخصوص به تعمیرات موبایل میتونه ال سی دی گوشی شما رو دچار مشکل کند. شاید عبارت تعمیر گوشی آب خورده به گوش شما نا آشنا وغریب باشه ولی در حقیقت گوشی شما حتی اگه داخل اب بیوفته باز هم قابل تعمیره.

اگه شما هم سوالاتی نظیر :

  • تصویر گوشیم میپره یا گوشیم تصویر نداره و یا صفحه گوشی سیاه شده ولی زنگ میخوره ؟
    تاچ گوشیم کار نمیکنه یا تاچ گوشیم قاطی کرده یا تاچ گوشیم کند شده و یا تاچ گوشیم از کار افتاده ؟ و… دارید
    در ادامه با ما همراه باشید .

آب دشمن وسایل برقی

آب یک رسانای الکتریکی ست و برخوردش با هر وسیله برقی و الکترونیکی میتواند خسارات زیادی را به دستگاه وارد کند و تلفن همراه هم با قطعات الکترونیکی حساسی که دارد، از این قاعده مستثنی نیست.
شاید شما تصور کنید که در جهت رفع این مشکل با دستمال گوشی را خشک کنید، یا فورا گوشی را درون کیسه ی برنج بگذارید با با استفاده از یک سشوار بقدری حرارت همه جای تلفن همراه بگیرید که حداقل به خودتان حس خشک شدن القا شود، برخی هم تصور میکنند باید سریع گوشی خود را خاموش کنند تا تلفن همراهشان نجات پیدا کند.

مقاله تعمیر موبایل آب خورده

شاید برخی از این راهکارها در کوتاه مدت مفید جلوه کند اما بعد چند روز ایرادات و خسارت های وارد شده دونه دونه ظاهر میشود! فراموش نکنید در تعمیر گوشی آبخورده، بهترین کار مراجعه به مرکز تعمیرات موبایل با تمیرکارانی زبده ست که مجهز به دستگاه های مورد نیاز و دانش و تجربه ی کافی هستند اما اقدامات اولیه ی شما هم حائز اهمیت است.
اگر همان دقایق اول با دانش لازم رفتار کنیم شانس سالم نگه داشتن و به حداقل رساندن خسارت بالاتر میرود. در ادامه قصد داریم اقدامات اولیه ی شما را برای نجات تلفن همراه شرح دهیم.

مراحل تعمیر گوشی آب خورده

قبل از هرچیز اجازه دهید خاطرنشان شویم که مهترین نکته در تعمیر گوشی آبخورده ، سرعت عمل بالای شماست ، هرچه شما با سرعت بیشتری اقدامات اولیه ی لازم را انجام دهید شانس نجات و تعمیر گوشی آب خورده ی شما هم افزایش پیدا میکند.

  1. در قدم اول:

    خارج کردن باتری گوشی ؛ تلاش نکنید که همان لحظه سلامت گوشی را تست کنید با لمس و فشار دکمه های فیزیکی انجام اینکار میتواند اسیب های بازگشت ناپذیری وارد کند .
    توجه داشته باشید که یکی از نباید ها در برخورد با گوشی ابخورده فشار ندادن دکمه های فیزیکی دستگاه تلفن از قبیل دکمه ی هوم ست .
    اگه درب پشت گوشی شما به شکلی ست که امکان بازکردنش را ندارید و در اثر برخورد با اب گوشی خاموش شده ست ؛ از این مرحله گذر کنید .

  2. در قدم بعد:

    باید خشاب سیم کارت و کارت حافظه را از دستگاه خارج کنید .

  3. در مرحله ی سوم:

    نیاز به یک دستمال خشک با قابلیت جذب اب بالا دارید . با استفاده از دستمال روی سطح گوشی و همه جای گوشی را کامل خشک کنید.
    توجه کنید دستمال شما حتما باید قابلیت جذب اب را داشته باشد و کشیدن چندین باره ی دستمال به منظور پاکردن اب باعث پخش بیشتر و اسیب میشود.

  4. مرحله ی بعد:

    شامل حال کسانی میشود که میخواهند بدون برون سپاری گوشی را تعمیر کنند هرچند که با توجه به قیمت بالای گوشی آزمون و خطا توسط فرد را توصیه نمیکنیم اما اگر باز هم قصد تعمیر گوشی آب خورده را شخصا دارید؛
    باید با استفاده از حرارت هیتر یا سشوار گوشی را کاملا باز و خشک کنید و قطعات مختلف مانند جک هدفون دوربین ها ، برد گوشی را از هم باز کرده و نم موجود در ان را بگیرید اما با توجه ظرافت و حساسیت بالای قطعات مراقب باشید که بخاطر خشک کردن گوشی اسیب جدیدی را به قطعات وارد نکنید .

  5. در قدم پنجم:

    اگر اجزای گوشی را از هم باز کرده بودید ، مجددا ببندید و اگر باز نکرده بودید گوشی را با کمترین تکان و حرکت ممکن درون سطل برنج قرار دهید. اما گوشی آب خورده چقدر در برنج بماند ؟

    گذاشتن موبایل در برنج

    به مدت ۴۸ ساعت سراغش نروید پس از دو روز مجدد باتری را نصب کرده و گوشی را روشن کنید. در نظر داشته باشید که پس از طی کردن این مراحل ممکن ست گوشی شما روشن نشود.
    اما ناامید نشوید! ممکن ست فقط قطعه ای در گوشی شما به مشکل خورده باشد و باقی قطعات سالم باشد.
    به مرکز تعمیرات موبایل اکسیژن تیم مراجعه کنید تا دستگاه شما بررسی شود، به خاطر داشته باشید تعمیر گوشی اب خورده ضمانتی ندارداما شما امتحان کردن شانستان برای تعمیر گوشی امری معقولانه است.

یکی از فعالیت های تعمیرات موبای اکسیژن تیم با ۱۲ سال سابقه ، تعمیر ال سی دی آب خورده است .
چه خیس شدن گوشی لمسی سامسونگ ، و چه آیفون سایر مدل ها راهکار دارد و اگر شما اقدامات اولیه را درست و با سرعت بالا انجام دهید، شانس نجات و تعمیر گوشی آب خورده وجود دارد.

هزینه تعمیر موبایل آب خورده

اما در مورد هزینه تعمیر گوشی آب خورده باید بگوییم که بسته به میزان خسارت وارد شده و نوع تعمیراتی که برای احیای گوشی لازم ست هزینه تعمیرات نیز متفاوت است. اما در نهایت قطعا هزینه تعمیرات تلفن همراه قیمتی مقرون به صرفه تر و خیلی کمتر از خرید یه گوشی در همان رده است.

شما جهت تعمیرات گوشی ابخورده و رفع مشکل روشن نشدن گوشی بعد از خیس شدن میتوانید بصورت حضوری به دفتر مرکزی تعمیرات واقع در تهران ، خیابان ستارخان ، خیابان کاشانی پور ( روبرو برق آلستوم ) ، مجتمع تجاری توحید ، واحد ۱۰۸ مراجعه کنید.
و یا با شماره تماس ۰۲۱۴۴۲۶۲۳۳۷ و یا خط مستقیم مدیریت مهندس مهرداد سیلسپور ۰۹۱۲۶۲۶۲۸۵۲ تماس بگیرید و با وقت قبلی به دفتر تعمیرات مراجعه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید