Blog

تعویض باتری سامسونگ

توسط مقالهدر ۳۳ تیر ۱۴۰۰

تعویض باتری ارجینال گوشی سامسونگ

اگه باتری گوشی سامسونگ شما هم زود خالی میکنه یا دیر شارژ میشه یا حتی اگر سر یه درصد مشخصی گوشیتو خاموش میشه این مقاله رو تا انتها بخون و با ما همراه باش.

  • چون قراره متوجه بشیم که ایا امکان تعویض باتری ارجینال گوشی سامسونگ در تمام مدل ها هست یا نه ؟
  • اصلا خراب شدن باتری چه دلیلی دارد ؟
  • ایا امکان جلوگیری از خرابی باتری هست ؟
  •   و بهترین باتری برای گوشی سامسونگ چیست ؟

 

تعویض باتری اصلی سامسونگ

بهترین باتری برای گوشی سامسونگ

اکثر کسانی که به دنبال تعویض باتری گوشی سامسونگ خود هستند سوال اصلی شان این است که بهترین باتری برای گوشی سامسونگ  چیست ؟

شاید اکثر کاربران فکر کنند که بهترین باتری احتمالا تا ابد سالم میماند. و همیشه درکوتاهترین زمان شارژ میشود و باکمترین سرعت ممکن خالی میشود !

اما این برداشت کاملا اشتباه است، باید بدانیم باتری گوشی یک کالای مصرفی است. به زبان ساده باتری دارای یک بازه ی عمر مشخص است که ما میتوانیم با استفاده ی صحیح عمر مفید باتری را افزایش دهیم.

اما چطور ؟

شاید بتوان بهترین راهکار افزایش طول عمر باتری را در شارژدهی درست دانست به معنای آنکه هیچ زمان اجازه نده که شارژ گوشی از ۲۰% کمتر شود و همچنین هیچ زمان هم اجازه نده باتری گوشی از ۸۰% تجاوز کند .

این قانون ساده به این معناست که اجازه ندارید شب تا صبح گوشی را وصل به شارژر به حال خود  رها کنید و همچنین اجازه ندارید که تا خاموش شدن گوشی به دلیل اتمام باتری سامسونگ با آن کار کنید.

 

“اما بهترین انتخاب برای تعویض باتری سامسونگ را شاید بتوان به گارانتی آن ارتباط داد”

گارانتی باتری گوشی

گارانتی باتری گوشی سامسونگ ملاک انتخاب ماست !

اگر نیاز به تعویض باتری سامسونگ دارید و نمیدانید چه باتری مناسب شماست ، بهتر است در قدم اول به گارانتی فکر کنید .

گارانتی باتری گوشی سامسونگ چند بازه ی زمانی را شامل میشود

اگر شما هم تا الان برای تعویض باتری سامسونگ خود به مراکز تعمیرات موبایل مراجعه کرده اید میدانید که برخی از باتری های بازار با عنوان تست تحویل معروفند.

در این دسته از باتری ها شما در هنگام تحویل گوشی پس از تعمیر باید سلامت باتری و شارژ شدن ان را تست کنید چون به محض پایان کار هرگونه خرابی باتری برعهده ی خود شماست .

دسته ی دیگری از گارانتی باتری گوشی سامسونگ هستند که ۲ الی ۳ ماه مهلت دارید. در این بازه ی زمانی اگر باتری دچار خرابی هایی نظیر دیر شارژشدن، خالی شدن سریع باتری و … باشد شما میتوانید با مراجعه به مرکز تعمیرات، باتری خراب خودرا با یک باتری نو جایگزین کنید.

لازم به ذکر است که در این حالت برای بادکردگی باتری چون به علت استفاده ی نادرست کاربر است تنها یکماه گارانتی دارد

دسته ی آخر که به باتری یکسال گارانتی معروفند نیز یکسال شما را شامل گارانتی میکنند که باتری های تقویتی هستند که از آمپر بالاتری از باتری های معمولی دارند .

 

جهت حفظ طول عمر باتری این مقاله را بخوانید

قیمت باتری

 

اما در مورد قیمت باتری سامسونگ باید بگوییم گارانتی اولین عاملی ست که قیمت نهایی را تعیین میکند . هرچه مدت گارانتی بیشتر طبیعتا قیمت باتری هم افزایش میابد .

عامل دوم مدل است ، مدل های جدیدتر به نسبت مدل های قدیمی باتری های پیشرفته تری دارند و به نسبت از نظر قیمت هم گرونتر هستند .

اما در مورد تعویض باتری سامسونگ خوب است بدانید برعکس تصور عموم که فکر میکنند گوشی های جدید امکان تعویض باتری را ندارند ، هر مدل گوشی امکان تعویض باتری را دارد .

 

باتری اصلی سامسونگ

در پایان اگر باتری شما به مشکل خورده چه مدل سال ۲۰۱۵ و چه مدل سال ۲۰۲۰ قابلیت تعویض باتری اورجینال سامسونگ وجود دارد.

و باتری اورجینال سامسونگ هم مانند سایر باتری ها یک کالای مصرفی ست و عمر مشخص دارد.

و پیشنهاد ما به شما این است که از باتری های ۲ ماه گارانتی به بالا برای تعویض استفاده کنید که امنیت خاطر داشته باشید و در صورت خرابی بتوانید بدون هیچ هزینه ای باتری سالم را جایگزین کنید .

 

جهت هرگونه سوال با ما در اکسیژن تیم تماس حاصل کنید ۰۹۱۲۶۲۶۲۸۵۲

2 دیدگاه
  1. نکات مهم برای شارژ تلفن همراه | اکسیژن تیم ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۴:۲۰ بعد از ظهر پاسخ

    […] باشید در صورت نیاز جهت تعمیرات شارژ تلفن همراه و عمر باتری گوشی و تست ان شما میتوانید بصورت حضوری به دفتر مرکزی […]

  2. تعویض باتری گوشی همراه به چه صورت انجام میشود؟ | اکسیژن تیم ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ در ۱۵:۲۷ بعد از ظهر پاسخ

    […] و کمترین هزینه ممکن انجام دهید . همچنین میتوانید از باتری های یکسال گارانتی ما تهیه نمایید که تا یکسال ضمانت بی قید و شرط دارند […]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید