Blog

قیمت تعمیرات ال سی دی گوشی و تعمیر ال سی دی موبایل

توسط مقالهدر ۲۲ مرداد ۱۳۹۹

هزینه تعمیرات ال سی دی گوشی وتعمیر ال سی دی موبایل

با افزایش روز افزون قیمت دلار ، طبیعی می باشد که قیمت تعمیرات موبایل نیز افزایش داشته باشد. اما تمام این هزینه بخاطر قیمت قطعات و دلار نیست و بخش عمده ای از آن بخاطر وجود واسطه ها است. اکسیژن تیم به عنوان مرجع تعمیر ال سی دی موبایل در غرب تهران با حذف واسطه ها ،هزینه تعمیرات ال سی دی گوشی و تعمیر ال سی دی موبایل را برای مشتریان بسیار ارزانتر و مقرون به صرفه کرده است.

اما چطوری؟

همکاران و موبایل فروشی هایی که در سطح شهر هستند و دستگاه های تعمیرات ندارند برای مجموعه های مختلفی ارسال میکنند که اکسیژن تیم هم یکی از برند های مطرح در تعمیرات ال سی دی گوشی است. شاید این سوال پیش بیاد که تعمیر کاران زیادی هستن چرا اکسیژن تیم! قیمت تعمیرات ال سی دی همکاری و قیمت برای مصرف کننده در این مجموعه یکی می باشد، برای مثال تعویض گلس s10pluse برای همکار یک میلیون و ششصدو پنجاه هزار تومنه و با قیمت ۲۲۰۰ تا ۳۵۰۰ به دست مصرف کننده میرسه.

حالا اکسیژن تیم این واسطه را حذف کرده و این قیمت را برای مصرف کننده در نظر دارد.

نکته حائز اهمیت در تعمیر ال سی دی گوشی

تعمیر ال سی دی گوشی باید حتما در حضور خودتون انجام بدین. تعمیر ال سی دی گوشی در هر مرکزی که انجام میشه باید در حضور خودتون انجام بشه

چون با درصدی ریسک انجام می شود که در صورت حضور نداشتن شما احتمال جا به جایی ال سی دی وجود دارد. با توجه به قیمت بالای قطعه با اطمینان خاطر بصورت حضوری انجام دهید.

و در اخر

و شما در اکسیژن تیم میتوانید در حضور خودتان و درکمترین زمان ممکن ، قریب به ۳۰ دقیقه تعمیر خود را انجام دهید. بطور کلی دلیل تعمیرات ال سی دی گوشی را فقط میتوان سهل انگاری کاربران دانست و بس. اما اگر ال سی دی گوشی شما به هر دلیلی نیاز به تعمیرات ال سی دی یا گلس دارد  فقط کافیه با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنماییتون کنند.

میتوانید بصورت حضوری با هماهنگی قبلی با شماره تماس ۰۲۱۴۴۲۲۱۲۹۲ و یا خط مستقیم مهندس مهرداد سیلسپور ۰۹۱۲۶۲۶۲۸۵۲ تماس بگیرید و به دفتر تعمیرات مراجعه کنید.

1 دیدگاه
  1. نگهداری از ال سی دی گوشی | چطور از ال سی دی گوشی مراقبت کنیم ؟ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۶:۲۶ بعد از ظهر پاسخ

    […] مشاهده مقاله : چرا قیمت تعمیرات در اکسیژن تیم پایین است … […]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید