Blog

تعویض باتری گوشی s8

توسط مقالهدر ۵۵ شهریور ۱۴۰۰

تعویض باتری s8

گوشی s8 اسمارت فونی که در زمان خودش غوغا کرد! این گوشی که پس از اس ۷ به بازار معرفی شد از هر نظر برتری خودش را نسبت به برادر کوچکترش s7 ثابت کرد ولی در مورد ظرفیت باتری s8 باید بگوییم که سامسونگ با وجود انکه صفحه نمایش اس ۸ را ۱۹% وسیعتر از مدل پیشین تولید کرده است اما در مورد باتری آن تغییری را در نظر نگرفت.

ظرفیت باطری s8

همانند سامسونگ گلکسی اس ۷ ، ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعت است. سامسونگ و هر برند دیگری برای اعلام مشخصات ظرفیت باتری s8 یا هر مدل دیگری تست هایی را انجام میدهند که در نتیجه این تست ها به یک برآیند کلی برای زمان کارکرد گوشی میرسیم. در ادامه نتیجه تست ها را بررسی میکنیم :

زمان مکالمه با باطری s8

زمان مکالمه ی ۲۴ ساعت و نیم ؛ شما بصورت مداوم میتوانید به این مدت با تلفن همراه اس ۸ خود صحبت کنید و دغدغه ی تمام شدن شارژ را نداشته باشید . این عدد نسبت به گوشی اس ۷ ، حدود یک ساعت و نیم بیشتر است.

زمان تماشا ویدیو با باتری s8

۱۴ساعت و نیم بشین پای ویدیو؛ اگه شما هم از عشاق تماشای فیلم و سریال هستید این گوشی جوابگوست ، همچنین اگر شما تایم زیادی از روز را پای یوتیوب وقت میگذرانید ، ظرفیت باتری s8

شما را راضی میکند.

زمان گشت و گذار در وب ۳۰ دقیقه بیشتر از اس ۷ !

اما در برایند کلی ، زمان شارژدهی این اسمارت فون ۸۴ ساعت ست که نسبت به اس ۷ ، ۴ ساعت ارتقا یافته است.

باتری موبایل گلکسی اس ۸

تعویض باتری galaxy s8

تعویض باتری گوشی s8

باطری موبایل گلکسی اس ۸ نیز با تمام خصوصیات فوق العاده ش ، بازهم از جنس لیتیوم یونی ! جنس این باتری همانطور که قابلیت تغییر ضخامت دارد و همواره جای میلی آمپر بیشتر و ظرفیت بیشتر را دارد ، اما دارای افت در طی سیکل های پیاپی استفاده است .

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشه که پس از مدتی استفاده از گوشی خود حس کردید که دیگه مثل سابق شارژ نگه نمیداره و زودتر از قبل درصد باتری آن افت پیدا میکند. این قضیه مربوط به طول عمر مشخص باتری های لیتیوم یونی ست . اما عمر باتری موبایل گلکسی اس ۸ چقدر است ؟

واقعیت امر این ست که نمیتوان عدد دقیقی را برای طول عمر ارائه کرد. بازدهی باتری ارتباط مستقیمی با طریقه استفاده ی شما و رعایت نکات لازم برای مراقبت از باتری دارد ، برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به مقاله «نکات مهم برای شارژ تلفن همراه» مراجعه کنید .

به خودی خود چرخه ی عمر باتری اس ۸ طی تجربه کاربران بسیار مطلوب بوده ست .

قیمت تعمیر یا تعویض باتری s8

قیمت تعمیر یا تعویض باتری سامسونگ s8 ارتباط مستقیم با کیفیت ، مدت گارانتی و اورجینال بودن این قطعه دارد. توصیه ی ما این ست که اگر نیاز به تعویض باتری گوشی s8 دارید حتما از قطعه اورجینال استفاده کنید تا میزان جریان کشی باتری از گوشی تفاوتی پیدا نکند.

برای مدت گارانتی ، قطعا باتری با گارانتی بیشتر نشان از کیفیت بالاتر ست و اطمینان بیشتر شما را به همراه دارد باطری s8

در پایان تعویض باتری سامسونگ s8

در اکسیژن تیم در بازه زمانی کمتر از ۳۰ دقیقه تعویض باطری s8 انجام میشود و شما میتوانید برای انجام این تعمیر به نشانی دفتر مرکزی اکسیژن تیم مراجعه کنید. اگر قصد تعمیر گلس s8 را نیز دارید روی این متن کلیک کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید