شیائومی می میکس آلفا صفحه نمایش فوق العاده از نمایشگرهای خمیده

توسط متفرقهدر ۵۷ مهر ۱۳۹۸

source : https://www.gooshishop.com

شیائومی می میکس آلفا

شیائومی می میکس آلفا رو می‌ تونیم جذاب‌ ترین و در عین حال عجیب‌ ترین استفاده از نمایشگرهای خمیده در گوشی‌ های هوشمند بدونیم؛ جایی که نمایشگر منحصر به فرد شیائومی شیائومی می میکس آلفا که به دور این گوشی چرخیده و حدود ۱۸۰ درصد از پشت و روی بدنه این دستگاه رو پوشش داده.

تقریبا بیشتر ما می دونیم شیائومی جز اولین شرکت‌ های سخت افزاری بود که به سمت تولید گوشی های تمام صفحه، با سری می میکس گام برداشت و رفته رفته این سری پیشرفت کرد تا جایی که آخرین نسل از این سری معرفی شد و اکنون نوبت به رونمایی از گوشی Mi Mix Alpha ساخته شده تماما از صفحه نمایش اما فوق العاده گرون قیمت، رسیده.

طبق اعلام این کمپانی، نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی ۱۸۰.۶ درصد است و بخش‌ هایی از این گوشی که توسط نمایشگر پوشانده نشده (مانند بخش فوقانی و پایینی) از تیتانیوم باکیفیت ساخته شدن که وزن کمتری نسبت به فولاد ضدزنگ داره؛ البته اگرچه نمایشگر این گوشی بسیار هیجان‌ انگیزی هست، ولی فراموش نکنید می میکس آلفا از یک ویژگی مهم دیگر هم بهره میبره و اون استفاده از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی هست که می‌ تونه عکس‌ هایی با رزولوشن ۱۲۰۳۲ در ۹۰۲۴ ثبت کنه. لازم به ذکر است اکسیژن تیم تعمیرات این ال سی دی را نیز با دستگاه های صنعتی انجام میدهد.

بد نیست بدونید این گوشی چیزی به اسم دوربین سلفی نداره و شما می‌ تونید گوشی رو بچرخونید و با همون دوربین اصلی عکس سلفی بگیرید؛ به هر حال، پشت گوشی هم صفحه‌ نمایش بزرگی داره که می‌ تونه تصویر شما رو نشان بده.

ویژگی عجیب می میکس آلفا به اینجا ختم نمیشه و توجه به این نکته داستان رو جالب تر می کنه که در کنار اون دوربین با کیفیت، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی اولترا واید دارای توانایی ثبت عکس ماکرو و دوربین تله‌ فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال دو برابری هم دیده میشه.

علاوه بر دوربین فوق العاده، دکمه‌ های فیزیکی در تلفن‌ های هوشمند و نحوه جایگذاری یا حذف تدریجی اون ها هم یکی از مواردی هست که در گجت‌ های اینچنینی مورد توجه کاربران قرار می‌ گیره و در می میکس آلفا غیر از دکمه پاور در قسمت بالایی این تلفن همراه از هیچ دکمه فیزیکی استفاده نشده.

و در پایان گفتنی ست که در داخل این گجت هوشمند شاهد استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس، ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی هستیم و این در حالیه که Mi Mix Alpha از فناوری ۵G هم پشتیبانی می‌ کنه و انرژی اون از طریق یک باتری ۴۰۵۰ میلی‌ آمپر ساعتی تامین میشه.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید