Blog

علت خرابی ال سی دی موبایل | چطور از ال سی دی موبایل مراقبت کنیم ؟

توسط مقالهدر ۵۵ دی ۱۴۰۰

راه های مراقبت از ال سی دی موبایل ؟

چطور از ال سی دی موبایل مراقبت کنیم ؟ هممون از قیمت بالای ال سی دی موبایل خبر داریم! موضوع خرابی ال سی دی موبایل که ۸۰٪ دلیل مراجعت ما به تعمیرات موبایل هست نگهداری درست از ال سی دی را حائز اهمیت میکند.
غالبا همه نگهداری از ال سی دی را با محافظ های صفحه‌ نمایش میشناسند و فکر میکنند تنها راه نگهداری نیز همین است. البته برخی از افراد گارد محافظ را گزینه موجه تری میدانند و فکر میکنند ترکیب گارد و محافظ صفحه نمایش گوشی شان را از هر آسیبی مصون میکند. و مختارند به هر شکلی با گوشی رفتار کنند.

چطور از ال سی دی موبایل مراقبت کنیم

چطور از ال سی دی موبایل مراقبت کنیم

چه مواردی باعث خرابی ال سی دی موبایل می شود ؟

اما واقعیت امر این است که رفتارهای نامناسب بسیاری باعث خرابی ال سی دی میشود و اجتناب از این موارد نیز باعث افزایش طول عمر ال‌سی‌دی شما میشود. از نمونه این رفتارها که اکثر ما هم انجام میدهیم ، قراردادن گوشی موبایل در جیب شلوار و نشست و برخاست با همان حالت است.
این کار باعث وارد شدن فشار زیادی به صفحه نمایش گوشی شما و در نهایت منجر به پدیده ی پیکسل سوختگی که به معنای قرار گرفتن لکه های سیاه روی صفحه ی شماست میشه. همچنین ممکنه پس از مدتی در عملکرد تاچتون اختلال به وجود بیاد و به اصطلاح عامیانه تاچ گیج بزنه.

مشاهده قیمت تعمیر ال سی دی موبایل در اکسیژن تیم

اجسام تیز مهمترین دلیل خرابی صفحه موبایل

از دیگر رفتارهای نامناسب که باعث خرابی ال سی دی میشه قراردادن گوشی در کنار دسته کلیده فشار وارده از جسم نوک تیزی مانند کلید باعث قاطی شدن رنگ ها میشه و نتیجه این میشه که بخش هایی از ال سی دی گوشیتون به رنگ سبز یا صورتی درمیاد.

اگه شما یکسری نکات ساده ی اینچنینی را رعایت کنید از ال سی دی تون مراقبت کردین و طول عمر مفید ال سی دی تون رو افزایش دادین .

جهت مشاهده مقاله دوم روی این لینک کلیک کنید

o2lcd.com

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید