Blog

نگهداری از ال سی دی گوشی | چطور از ال سی دی گوشی مراقبت کنیم ؟

توسط مقالهدر ۰۱ بهمن ۱۴۰۰

قیمت بالای ال سی دی و ضرورت نگهداری از ال سی دی گوشی

هممون از تعویض ال سی دی موبایل و قیمت بالای ال سی دی ها خبر داریم. موضوع تعمیر ال سی دی گوشی که ۸۰٪ دلیل مراجعت ما به تعمیرات موبایل هست نگهداری از ال سی دی گوشی را حائز اهمیت میکند. غالبا همه نگهداری از ال سی دی را با محافظ های صفحه‌ نمایش میشناسند و فکر میکنند تنها راه نگهداری نیز همین است. اما در ادامه با اکسیژن تیم همراه باشید.

حتی گارد و محافظ صفحه هم نمی تواند روش قطعی محافظت از ال سی دی باشه !

 

البته برخی از افراد گارد محافظ را گزینه موجه تری میدانند و فکر میکنند ترکیب گارد و محافظ صفحه نمایش گوشی شان را از هر آسیبی مصون میکند و مختارند به هر شکلی با گوشی رفتار کنند.
اما واقعیت امر این است که رفتارهای نامناسب بسیاری باعث خرابی ال سی دی میشود و اجتناب از این موارد نیز باعث افزایش طول عمر ال‌سی‌دی شما میشود.

کاور ال سی دی موبایل

مشاهده مقاله : چرا قیمت تعمیرات در اکسیژن تیم پایین است ؟

بیشترین علت پیکسل سوختگی چیست ؟

از نمونه این رفتارها که اکثر ما هم انجام میدهیم ، قراردادن گوشی موبایل در جیب شلوار و نشست و برخاست با همان حالت است. این کار باعث وارد شدن فشار زیادی به صفحه نمایش گوشی شما و در نهایت منجر به پدیده ی پیکسل سوختگی که به معنای قرار گرفتن لکه های سیاه روی صفحه ی شماست میشه و نیاز به تعمیر ال سی دی گوشی خواهید داشت.

موبایل در جیب

قراردادن موبایل کنار دسته کلید ممنوع !

همچنین ممکنه پس از مدتی در عملکرد تاچتون اختلال به وجود بیاد و به اصطلاح عامیانه تاچ گیج بزنه. از دیگر رفتارهای نامناسب که باعث خرابی ال سی دی میشه قراردادن گوشی در کنار دسته کلیده
فشار وارده از جسم نوک تیزی مانند کلید باعث قاطی شدن رنگ ها میشه و نتیجه این میشه که بخش هایی از ال سی دی گوشیتون به رنگ سبز یا صورتی درمیاد و ناچار به تعویض ال سی دی موبایل خود میشوید.

کلید کنار موبایل

کلام آخر

اگه شما یکسری نکات ساده ی این چنینی را رعایت کنید از ال سی دی تون مراقبت کردین و طول عمر مفید ال سی دی تون رو افزایش دادین و دیرتر به تعمیر ال سی دی گوشی و تعویض ال سی دی موبایل مواجه خواهید شد.

شما چه علت های دیگری را عامل خرابی و تعمیر ال سی دی گوشی و تعویض ال سی دی موبایل میدانید ؟ در بخش نظرات بنویسید.

1 دیدگاه
  1. علت خرابی ال سی دی موبایل | چطور از ال سی دی موبایل مراقبت کنیم ؟ | اکسیژن تیم ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ در ۱۶:۲۵ بعد از ظهر پاسخ

    […] جهت مشاهده مقاله دوم روی این لینک کلیک کنید […]

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید