هر آنچه در مورد تفاوت تاچ و ال سی دی اصلی گوشی و تعمیر آن ها باید بدانید

توسط مقالهدر ۲۰ مهر ۱۳۹۸

source : https://www.gooshishop.

هر آنچه در مورد تفاوت تاچ و ال سی دی اصلی گوشی و تعمیر آن ها باید بدانید

تفاوت تاچ و ال سی دی گوشی و هر آنچه در مورد تفاوت تاچ و ال سی دی اورجینال گوشی و تعمیر آن ها باید بدانید:
به دلیل قیمت تاچ ال سی دی اصلی گوشی در برندهای مختلف است. برای هر کاربری حائز اهمیت است که قیمت تاچ ال سی دی اورجینال و قطعات اصلی گوشی که خریداری میکند با چه قیمتی در بازار به فروش میرسد.

همان طور که میدانید کاربرد تلفن همراه پس از ورود اسمارت فون ها به دنیای تکنولوژی به طور کامل تغییر کرده است. دیگر یک گوشی همراه تنها وظیفه برقراری تماس و ارسال پیام را عهده دار نیست.همچنین زندگی کاری و شخصی اکثر کاربران به تلفن های همراه هوشمند گره خورده، از طرفی در دنیای پر زرق و برق گوشی های هوشمند هر چی ظرافت بیشتر باشد، آسیب پذیری  هم بیشتر است و به همین دلیل بیش ترین تعمیراتی که ما با آن مواجه می شیم، مربوط به تعمیر تاچ و ال سی دی شکسته و ترک خورده است.

زمانی که تاچ ال سی دی اصلی شکست

وقتی گوشی شکسته‌ خودتان را از روی پیاده‌ رو بر می‌ دارید، فکرهای مختلفی به سراغتان می اید: گوشی‌ بیمه نداشت و از طرفی نمی‌ توانید دوباره برای خرید گوشی، هزینه کنید، حالا با چه وسیله‌ ای ایمیل‌ های جدیدتون را می‌ توانید چک کنید؟ چگونه با دوستانتون ارتباط بگیرید؟

شاید اولین چیزی که برای تاچ و ال سی دی شکسته گوشی شما نیاز است که بدانید، این هست که نیاز به تعویض کدام قطعه از ال سی دی یا تاچ گوشی خود را دارید؟ به همین دلیل نیاز است که بدانید ساختار ال سی دی نمایشگر گوشیتان چگونه است و قیمت تاچ ال سی دی اصلی اورجینال چقدر است؟

از لحاظ مونتاژ صفحه نمایشگر گوشی از چهار قطعه تشکیل شده؛ شیشه یا گلس جلویی، تاچ اسکرین گوشی، صفحه نور پس زمینه و قاب تاچ اسکرین که البته تفاوت تاچ و ال سی دی موضوعی هست که همواره ذهن کاربران رو به خودش مشغول کرده به همین دلیل بد نیست بدانید ال سی دی (مخفف عبارت Liquid Crystal Display به معنای صفحه نمایش کریستال مایع) صفحه ساخته شده از کریستال مایع ست که رنگ های متفاوتی رو نسبت به AMOLED تولید میکند.

عملیات های روی نمایشگر

در طرف دیگه صفحه تاچ یا لمسی وجود داره که سیگنال لمس ها رو می خوانه و آن ها رو به واحد پردازشگر منتقل می کند، همچنین می تواند با دو نوع تکنولوژی تاچ‌ های مقاومتی (طراحی بر اساس تغییرات مقاومت نقطه فشار) و صفحه لمسی خازنی عرضه بشود؛ به بیان ساده تر تاچ اسکرین، لایه شفاف و بسیار نازکی است که بین ال سی دی و شیشه یا گلس جلوی گوشی قرار می گیرد و به عملیات کلیک کردن، زوم کردن و انتخاب کردن روی گوشی پاسخ میدهد.

 

تعویض تاچ ال سی دی سامسونگa52s

تاچ ال سی دی اصلی

اما نکته آخر این که تفاوت قیمت ها در بازار به علت چندین مدل و چندین نوع بودن تاچ و ال سی دی است.

و در پایان جهت اطلاع شما عزیزان ما با کادری مجرب و دارای گواهینامه‌ های معتبر داخلی و بین المللی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است جهت ارتباط با ما در اسرع وقت با شماره تماس مستقیم با مهندس مهرداد سیلسپور با انبار کامل قطعات اصلی خود و بهره‌ گیری از پیشرفته‌ ترین تجهیزات، در حضور خودتون کار تعمیراتتون رو انجام بدین.

همچنین تعویض و تعمیر انواع ال سی دی اورجینال یا همان هصلی یا شرکتی گوشی تخصصی ارائه شده در این مرکز است که در راستای بهبود و ارتقاء سطح کیفی تبلت های معیوب و پشتیبانی فنی از این محصول ارائه می گردد.

و در اخر

ارتباط از طریق تماس با دفتر مجموعه واقع در غرب تهران با شماره ۰۲۱۴۴۲۲۱۲۹۲ اماده خدمات رسانی به شما هستیم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید