Blog

 قاب محافظ گوشی چه تأثیر در برابر ضربه به گوشی های تلفن همراه دارد؟

توسط متفرقهدر ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱

قاب محافظ گوشی

تنها راهی که اسمارت فون های با نمایشگر خمیده را در برابر ضربه مقاوم میکند ، یک قاب محافظ گوشی عالی ست. استفاده از گارد کیس های محافظ به شدت مهم است.
برای همه ی ما پیش اومده که اسمارت فون مان از دستمان بر اجسام سختی مانند اسفالت بیفتد و احتمالا ناراحت کننده ترین تصویر برای همه ی ما دیدن نمایشگر شکسته و ال سی دی خرد شده است. گاهی این شکستگی تنها مختص به شیشه ال سی دی ست و گاهی تصویر و تاچ هم در اثر ضربه دچار مشکل در عملکرد شده اند.

قاب محافظ گوشی ۱

معمولا در تمام مدل ها استفاده از گارد کیس یک راهکار برای پیشگیری از شکستگی و وارد شدن اسیب به تاچ ال سی دی است.
اما این موضوع در مورد گوشی هایی نظیر سری s و note سامسونگ از اهمیت بیشتری برخوردار است.
کمپانی سامسونگ در مورد این دو سری از اسمارت فون هایش از بهترین نسخه ی گوریلا گلس شرکت کورنینگ استفاده کرده است اما طبق امار مراجعه این اسمارت فون غالبا برای تعویض گلس و یا تعویض ال سی دی بوده است.
همین موضوع ما را به این باور میرساند که هیچ گوریلا گلسی حتی نسخه ی ویکتوس که از بهترین های شرکت کورنینگ است قادر نیست که از نمایشگر و اسمارت فون ما محافظت ۱۰۰% داشته باشد.

قاب محافظ گوشی ۲

به همین علت استفاده از گارد کیس های محافظ که در برابر ضربه محافظت خوبی دارد را پیشنهاد میکنیم.
مخصوصا در گوشی های edge بهترین راهکار استفاده از گارد کیس های کیفی است . قاب های ها ی مگنتی که مانند یه کیف تمام زوایای گوشی شما را میپوشانند و هیچ راه دسترسی نمیماند که احتمال شکستن ال سی دی در اثر ضربه وجود داشته باشد.
شما میتوانید قاب کیس های گوشی های edge را از اکسیژن تیم با مناسب ترین قیمت تهیه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    سبد خرید